کلینیک کاردرمانی ققنوس مشهد

کلینیک کاردرمانی ققنوس مشهد

کاردرمانی جسمی و ذهنی کودکان و بزرگسالان در مشهد-کمالی فر ۰۹۳۳۱۶۱۳۶۷۹
کلینیک کاردرمانی ققنوس مشهد

کلینیک کاردرمانی ققنوس مشهد

کاردرمانی جسمی و ذهنی کودکان و بزرگسالان در مشهد-کمالی فر ۰۹۳۳۱۶۱۳۶۷۹

کاردرمانی در منزل در مشهد

در این قسمت به توضیح بیماریهایی پرداخته میشود که کاردرمانگر میتواند در منزل بیمار را ویزیت کند. یکی از پرتقاضا ترین بیماری که نیاز به کاردرمان در منزل یا به اصطلاح هوم ویزیت  در مشهد  احساس میشود کاردرمانی سکته مغزی  در منزل  در مشهد  است که پس از چند جلسه فیزیوتراپی،  جلسات کاردرمانی  حتما باید شروع شود.

یعنی دقیقا زمانی که بیمار از فاز فلاسید در حال عبور است و تون و سینرژی ها در حال ظهور در اندامها می باشند. اگر در این مرحله کاردرمانی به درستی انجام شود حرکات بیمار مسیر درستی را طی خواهند کرد و از بدشکلی مفاصل، کانترکچر و اسپاسم اندامها جلوگیری می شود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که هزینه کاردرمانی در منزل در شهر مشهد چقدر است که باید گفت هزینه آن سه برابر هزینه ویزیت 30 دقیقه ای در کلینیک است و مدت زمان آن 45 دقیقه تا یک ساعت -بسته به شرایط بیمار- تعیین می شود.

زمانی که بیمار از بیمارستان به علت سکته  مغزی مرخص می شود حمل بیمار برای رساندن به مراکز کاردرمانی و فیزیوتراپی کار بسیار دشواری است چراکه اکثر این بیماران توان حرکت و راه رفتن ندارند و اگر هم داشته باشند به علت سرگیجه و کانفیوژن باز هم تحرک برای بیمار و همراهی خانواده سخت است. بنابراین حضور کاردرمانگر و فیزیوتراپیست در این مرحله در منزل بسیار احساس میشود.

مثلا یکی از کارهایی که باید فورا انجام شود تجویز آتل یا اسپیلنت آفو AFO جهت جلوگیری از Foot drop و کوتاهی عضله گاستروکنمیوس و سولئوس توسط کاردرمانگر مجرب بعد از ویزیت در منزل است.

سایر بیماریهایی که کاردرمانی در منزل در شهر مشهد برای آن انجام میشود شامل ضایعات نخاعی، دیستروفی ها، فلج مغزی کودکان و ... می باشد.ضمنا فاکتور برای بیمه های تکمیلی و بهزیستی با مهر کلینیک ارائه میشود.

بیشتر بخوانید:

تمرینات ساده و موثر در منزل برای بیمار سکته مغزی  که در بهبودی بیمار معجزه میکند.


برای انجام خدمات کاردرمانی در منزل در تمام نقاط مشهد با شماره ۰۹۳۳۱۶۱۳۶۷۹ تماس حاصل نمایید

ضمنا فاکتور برای بیمه های تکمیلی و بهزیستی با مهر کلینیک ارائه میشود.

نظرات 2 + ارسال نظر
هاشم اردوخانی سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 17:01

خیلی تاثیرش زیاده ولی فقط یکم هزینه هاش بالاست اگه میشد بصورت مداوم انجام بشه خیلی عالی بود. ممنون از سایت خوبتون

حسام زمانی پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 01:56

سلام واقعا ازتون ممنونم مادرم حتی نمیتونست غلت بزنه ولی الان بعد سه ماه که تشریف اوردین با واکر راه میره اول از خدا و بعد هم از شما ممنونم جناب کمالی فر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد